SPRAWDZONA
DROGA DO
SUKCESU

Sprawdź nasze wcześniejsze realizacje i poznaj historie klientów, którzy zaufali jakości agencji 360 PIKT.

DLA NAS NIE MA RZECZY NIEMOŻLIWYCH. OFERUJEMY CI STWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ SKROJONEJ NA MIARĘ POTRZEB TWOJEGO BIZNESU ORAZ WDROŻENIE DZIAŁAŃ, KTÓRE PRZYNIOSĄ OCZEKIWANE EFEKTY.

DLA NAS NIE MA RZECZY NIEMOŻLIWYCH. OFERUJEMY CI STWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ SKROJONEJ NA MIARĘ POTRZEB TWOJEGO BIZNESU ORAZ WDROŻENIE DZIAŁAŃ, KTÓRE PRZYNIOSĄ OCZEKIWANE EFEKTY.

BALT CREDIT

„Najlepsze efekty osiągamy wtedy, gdy klienci zaufają naszemu doświadczeniu i wiedzy”

Kiedy firma decyduje się na działania z nami, może mieć pewność, że zadbamy o nią kompleksowo. Niezwykle inspirującym wyzwaniem było dla nas rozpoczęcie współpracy z firmą Balt Credit, oferującą pozabankowe pożyczki hipoteczne. Pierwszym jej etapem było przygotowanie materiałów promocyjnych i wizerunkowych: ulotki, wizytówki. Po wykonaniu zadania, firma Balt Credit zdecydowała się kontynuować z nami współpracę i powierzyła stworzenie strategii i prowadzenie działań marketingowych. W wyniku czego przeprowadziliśmy zmianę identyfikacji wizualnej. Rozpoczęliśmy regularną i spójna komunikacje dla dwóch kanałach social mediowych: Linkedin i Facebook. Zrealizowaliśmy kilkadziesiąt kampanii reklamowych zarówno na portalach społecznościowych jak i w sieci Google. Każda z nich dedykowana była różnym celom. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy potężne, wielofunkcyjne narzędzie CRM do zarządzania relacjami z pośrednikami finansowymi.

HOUSEBOOK

„Wejść na rynek, warto w przemyślany sposób, pamiętając o wszystkich elementach”

W 2020 zmierzyliśmy się z tematem wprowadzenia na polski rynek nowej aplikacji dla deweloperów. Na początku przygotowaliśmy strategię promocji aplikacji Housebook, a następnie realizowaliśmy kolejne jej etapy. Zaczęliśmy od stworzenia makiety UX strony internetowej oraz projektu graficznego strony. Następnie postawiliśmy nową, atrakcyjną stronę z niezbędnymi informacjami o tym cyfrowym narzędziu. Kolejnym krokiem było stworzenie filmu, który w ciekawy sposób przedstawia zalety aplikacji. Zaplanowaliśmy również harmonogramy działań w social mediach, chcąc promować markę w najpopularniejszych portalach społecznościowych. Dla Housebook zrealizowaliśmy kilkanaście kampanii reklamowych. Przeprowadzaliśmy sumienną analizę ich skuteczności, dzięki czemu jesteśmy w stanie dobrać najlepsze parametry do reklam, zapewniając w ten sposób dużą klikalności i zainteresowanie właściwej grupy potencjalnych klientów. 

MILTON ESSEX

„Każda branża ma w sobie potencjał komunikacyjny, ale nie każdy spec marketingowy potrafi go odkryć”

Branża telemedyczna niekiedy wydaje się nie do zrozumienia, a jednak realizując działania Milton Essex udało nam się stworzyć wizerunek oparty o prosty i zrozumiały przekaz, potwierdzający specjalistyczność brandu. Stworzyliśmy stronę www o informacyjno-edukacyjnym charakterze. Dzięki której zainteresowany zdobędzie najważniejsze informacje o firmie, o jej produktach, ale także będzie mógł zrozumieć zalety i zastosowanie sztucznej inteligencji wykorzystywanej w medycynie.

ALOESOWE CENTRUM

„Wchodząc na rynek o dużym nasyceniu konkurencji, warto pokazywać swoją różnicę, tak by klienci wiedzieli, dlaczego właśnie mają wybrać tę, a nie inne firmę”

Aloesowe Centrum Zdrowia i Urody powstało w najbardziej krytycznym momencie ostatnich lat. Data otwarcia zbiegła się z lockdown’ em 2020 r. Centrum potrzebowało natychmiastowej pomocy w promocji jego wyjątkowych usług. Zdecydowaliśmy się na ekspresowe uruchomienie kampanii, jednak by to osiągnąć potrzebowaliśmy atrakcyjnych social mediów, strony www, materiałów promocyjnych. Stworzyliśmy i prowadziliśmy profil społecznościowy na Facebooku, przygotowaliśmy nieszablonową stronę www, filmy promocyjne, plakaty oraz przeprowadziliśmy kilka kampanii w sieci Google i w social mediach.

CAPITAL FINANCE GROUP

„Finanse to newralgiczny temat, dlatego wymaga on dobrze przemyślanej strategii”

Mieliśmy przyjemność obsłużyć kompleksowo naszego klienta, tworząc od A do Z całe zaplecze informacyjno-promocyjne. Przygotowaliśmy materiały identyfikacji wizualnej: logo, papier firmowy, wizytówki, prezentacje. Ponadto, postawiliśmy stronę www, na której znaleźć można informacje o każdym finansowym produkcie i usłudze marki. Od początku współpracy zrealizowaliśmy kilkadziesiąt kampanii reklamowych zarówno w social mediach jak i w sieci Google.

SAN TEST

„Kreatywność to nie wszystko, liczy także się zrozumienie potrzeb, które jak mówi przysłowie są „matką wynalazku”

Idea marki „Santest” została stworzona właśnie w odpowiedzi na potrzeby wywołane pandemią. Agencja Pikt wzięła na siebie stworzenie identyfikacji wizualnej, w tym logotypu, druków firmowych, projektu strony internetowej w wersji desktop i mobile. Skoncentrowaliśmy na przygotowaniu znaku graficznego, odpowiednim dobrze kolorów oraz fontów, który właściwie obrazowałyby innowacyjność urządzenia do pomiaru temperatury.

WARRINGTON

„Nie szata zdobi człowieka”, ale w przypadku elementów identyfikacji wizualnej, czy stron internetowych to ona robi pierwsze wrażenie i przyciąga uwagę klienta”

Klienci lubią estetyczne, dobrze wyglądające rzeczy, które po prostu im się podobają. Dlatego tworząc elementy wizualne dla firmy Warrington z branży technologicznej, zdecydowaliśmy się połączyć umiar i lekkością grafu. Zaprojektowaliśmy estetyczne wizytówki oraz postawiliśmy czytelną i przejrzystą stronę www.