RAPORTY
BIZNES OPARTY NA FAKTACH
Jak sprawić, by biznes działał dobrze? Śledzić trendy i potrzeby odbiorców? Mamy na to sposób. Razem z naszym partnerem Migtel realizujemy badania, w których sondujemy potrzeby rynku. A na bazie otrzymanych wniosków rekomendujemy działania i strategie marketingowe.

Po co planować działania oderwane od rzeczywistości lub oparte na „wydaje nam się”. Warto sięgnąć głębiej po wiedzę, która jest dostępna. Poznać i zrozumieć potrzeby, ryzyka i szanse które stoją przed firmą i z tą wiedzą ją skutecznie promować.
Po co planować działania oderwane od rzeczywistości lub oparte na „wydaje nam się”. Warto sięgnąć głębiej po wiedzę, która jest dostępna. Poznać i zrozumieć potrzeby, ryzyka i szanse które stoją przed firmą i z tą wiedzą ją skutecznie promować.

Obsługa Klienta w branży motoryzacyjnej
Nie mydlmy sobie oczu, że słuchamy i słyszymy naszych klientów. Jak potwierdziło nasze badanie 50 procent osób zainteresowanych kupnem samochodu pozostaje bez kontaktu ze strony salonu. Czy to nie stracony potencjał?

Jakość kontaktu z Klientem e-sklepów dekoratorstwa wnętrz
Co muszą poprawić e-sklepy z tej branży. Odpowiedź jest prosta. Komunikację z klientem. Połowa sklepów odbiera telefony, jedna czwarta faktycznie oddzwania, a reszta… cóż zapomina?